2008. március 25., kedd

T-Kábel infovonal - mai kis színes


Én balga ügyfél, szerettem volna mindig időben fizetni ezentúl a kábeltévé számlámat - hiszen elektronikus (vagy milyen) számlacsomagom van, ingyenes a csoportos beszedési megbízás (ennek a "terméknek" a nevéről majd egyszer szerintem írok még egy post-ot, mert szerintem kb. az emberek 90%-a nem érti, mi is ez...), így gondoltam, nosza, rajta. Hát nem, ezt nem lehet ilyen egyszerűen - a bankom elektronikus csatornáján ugyanis nincs listázva a T-Kábel, így, mivel nem ismerem a szolgáltató azonosítóját, nem tudok megbízást adni... (Azért rutinos ügyfél vagyok, megnéztem a Matávkábeltv Kft-t is, de ilyen néven sem voltak a rendszerbe) Nincs mit tenni, gondoltam, felhívom a kedves T-Kábel-t, hogy ugyan mondják már meg nekem, mi az azonosítójuk, hogy ezentúl ne kelljen nekik a csekkes befizetéseim utáni jutalékot kifizetniük, csekket nyomtatni, stb - persze azért nekem is jó a rendszer kényelmi szempontból, de arról senki nem fog tudni meggyőzni, hogy a csop. besz. nem elsősorban a szolgáltatóknak jó. Korrekt menüpont híján a PIN kód generálás / módosítás menüpont alatt kötöttem ki, de végül itt azt mondta a rendszer, hogy kapcsolja a kezelőt. Hú, ennek nagyon megörültem ám. Mint kiderült, korán. Van ugyanis egy nagyon, de nagyon ügyfélbarát (leginkább ügyfélhárító) funkciója a rendszernek. Egy fél perc után felkínálja, hogy ha nem akarok tovább várni, hagyjam meg a nevem és a számom és amint lehet, visszahívnak. Na, meg is nyomtam szaporán az "1-es" gombot. Erre egy kedves női hang közli, hogy a hívott fél sajnos NEM FIZET ELŐ A HANGPOSTA SZOLGÁLTATÁSRA (sic!), ezért hiba történt, a hívásomat most megszakítják, viszonthallásra. Hát azért ez mégiscsak sok volt még nekem is. Egy jó hangos "menjenek ezek az a**jukba" után megírtam ezt a post-ot. És mit tudok csinálni - újratárcsázok nemsokára és kivárom a kezelőt. (És elküldöm ezt a post-ot linkben egy T-Kábeles kedves ismerősömnek, hátha mások nem járnak majd így a jövőben.)

Nincsenek megjegyzések: