2007. május 24., csütörtök

Bormarketing?


Nos, miről is fog szólni ez a blog? Mindennapos fogyasztói siráraimat szeretném itt megosztani. Hisz mindannyian mindennap fogyasztunk. Ételt, italt, szolgáltatásokat, termékeket és még ki tudja, mit (ja, az már nem feltétlenül tartozik ennek a blognak a témakörébe...) Szóval néha pozitívan, néha negatívan csalódunk, meglepődünk eközben. Néha megdöbbenünk. Ha ilyeneket tapasztalsz Te is, more than welcome, hogy hozzászólj. Ha nem, akkor ne tedd. :-)

Első bejegyzésként a tegnapi döbbenetem. Sajnos a telefonom (Nokia 6280) nem igazán képes fókuszálni, így kicsit elmosódott, de tegnap leszaladtam a "sarki maccsba" (hisz közel van hozzám, vagy az a pannon?), és a pénztárt megközelítve ezt láttam. Először Győzike jutott eszembe (bevallom, az ajánlókat és a pletykalapokat is elkapom néha, innen az asszociáció), de mellette volt a "Kristóf cuvée" is, amelyen pedig egy kissrác fotója volt látható. Kérdezem én: normálisak az emberek? Meg is kérdeztem gyorsan a pénztárost, adott-e már el ebből egyet is: nem lepődtem meg a válaszán: ő még egyet sem, pedig AKCIÓS... :-) Hiába, no, sokan mondják a marketingre, hogy csak józan paraszti ész kell hozzá - de az a minimum! Képzelem, mennyi polcpénzt fizetett ki szerencsétlen termelőnk a maccsnak... Hát, így járt. És majd a végén nem érti, miért megy csődbe. Biztos lesznek vétkesek, de arra nem fog gondolni, talán nem a gyerekeit kellett volna a címkére tenni, abban biztos vagyok. (Hiszen olyan helyesek, nem?)

Nincsenek megjegyzések: