2007. május 29., kedd

Karúszót vegyenek...



Ismét fogyasztottam. Eltelt a pünkösdi királyság (azaz a hosszú7vége) és vettünk a kisfiamnak egy karúszót. Ez egy igen fura szó (még a spell check is aláhúzza), de sztem mindenki ki tudja találni, mire való. Ezt a gyönyörű (természetesen Kinában gyártott) darabot vásároltuk meg a budaörsi InterSport áruházban és legnagyobb döbbenetemre nem volt hozzá magyar nyelvű leirás. Szerintem ez inkább bátor, mint bosszantó - természetesen senkinek sem hiszem, hogy gondot okozna levegőt fújni a megfelelő lyukakba és felhúzni a gyermeke karjára a szerkezetet, de ha neadjisten valami történik a medencében, úszás közben, kié lesz a felelősség? Hát, sztem a forgalmazóé, ugyanis elmulasztotta felhivni a figyelmemet arra, hogy ezzel nem vihetem be szülői felügyelet nélkül a fiamat a mélyvizbe...

Nincsenek megjegyzések: