2007. június 13., szerda

Spektrum TV sajtóhirdetése


Mai gyöngyszememet a Spektrum TV készítette. Az már csak hab a tortán, hogy ezt a hirdetést egy olyan magazinban találtam, amit azért kaptam (anno), mert HBO előfizető voltam. Végülis nekem nem fáj, hogy ingyen küldenek ilyeneket, elvben én kértem, hogy megnézzem, mi is ez. A bökkenő csak annyi, hogy immár több mint egy éve lemondtam a csatornát (az okokról tényleg csak annyit, hogy havi 1-2 film megnézéséért abszolút nem éri meg sztem), de ezek szerint az adatbázist nem sikerült frissíteniük. Na de ez mindegy is, a lényeg a bekeretezett rész a képen: "már közel 5 000 000 néző bővíti velünk ismereteit". Ezt vajon honnan szedték? Gondolkodom-gondolkodom. Reprezentatív felmérést nem hiszem, hogy készítettek erre. Akkor az AGB-ből? Hááát, ha valaki veszi a fáradtságot és megnézi az AGB nézettségeket (amit így mérnek), akkor azért szerintem elcsodálkozik ezeken a számokon. Kérdésem, hogy ha közel 5 millióan a Spektrumot nézik (tudom, értem - nem állandóan, de legalább néha), akkor hogyan is van a nézettségi toplista, pl. kik is az elsők, valami RTL Klub meg TV2. A TV2-ről mondjuk már biztosan hallottak a Spektrum háza táján, hiszen ők értékesítik a reklámidőt odaát. Szóval akkor most ez a fogyasztók megtévesztése? Vagy én tévedek és van valami magyarázat? Kíváncsian várom.

Nincsenek megjegyzések: