2007. július 4., szerda

Hűséges ügyfelek kezelése a T-Online-nál


Szóval jó sok éve van meg a T-Online előfizetésem cégesen. Igazából nincs agyonhasználva, de voltak olyan idők, mikor kemény forgalmat is bonyolítottunk rajta. Az előfizetési díjunk egészen pontosan bruttó 16,680 Ft volt a mai napig. Történt ugyanis, hogy a minap egyszercsak felhívott az immár második számú magyar telekom játékos, az Invitel, leánykori nevén Vivendi. Beajánlottak egy nagyon kedvező ADSL előfizetési díjat, csak nekem, csak most. Mivel azonban elég rosszakat hallottam arról, hogy mivel is jár egy ADSL szolgáltatóváltás (pár napos, ha nem hetes szolgáltatás kimaradás, macera, szerződés hiteles aláírása címpéldánnyal és minden szükséges bürokráciával), így úgy döntöttem, hogy mielőtt ebbe belevágnék, érdemes lenne megkérdezni igen tisztelt régi szolgáltatómat is, vajon ők mit szólnának ahhoz, ha váltanék. Kinek milyen ötlete van, mi volt a válasz? Mit ad Isten, nem pont nekik is van egy akciós ajánlatuk, ami havi 90 Forinttal drágább csak a versenytárs ajánlatánál? Na, ki meri megtippelni, mennyit fizetek jövő hónaptól ugyanannak a cégnek, csak mert felhívtam őket? Igen, 6,990 Ft-ot. Évi szinten egész komoly a megtakarítás. Ez egy ilyen ország, ilyen világ, meg kell tanulni együttélni vele és soha nem elfogadni azt, amit elsőre ajánl valaki. Egy telefon néha százezreket tarthat az ember zsebében vagy házipénztárában... ;-)

Nincsenek megjegyzések: