2008. január 8., kedd
Sanoma bújtatott reklámok - egy példa a Maximából
Én úgy tudom, hogy minden médiatulajdonosnak kutya kötelessége felhívni az olvasói / nézői / hallgatói (stb.) figyelmét arra, hogy éppen egy hirdetést látnak / olvasnak és nem pedig szerkesztőségi anyagot. Egy adott helyen, ahol az emberek általában régebbi lapokat vesznek kézbe várakozás közben (na jó, elárulom, a fogorvosnál) akadtam a Maxima nevű (legjobb tudomásom és a Sanoma webszájtja szerint) női hetilap nyár végi számára, melyben a következő oldalt láttam. Akkor hogy is van ez? Mi ezen az oldalon a reklám és mi is a szerkesztőségi anyag? (Gy.k.: a Story online ugyan szintén a Sanoma kiadó terméke, de nem kapcsolódik a Maxima nevű sajtótermékükhöz, így az is, természetesen a Mars Delight bújtatott hirdetése mellett reklámnak minősül.) Egyébként nem is tudom, ki vizsgálhatja a nyomtatott sajtót, hiszen nekik nincs ORTT-jük... Az FVF (újabban NFH) lenne az illetékes ebben az ügyben? Egyáltalán zavar ez valakit, vagy csak én vagyok ennyire kukacoskodó??
Címkék:
Bújtatott reklám,
FVF,
Mars Delight,
Maxima,
NFH,
ORTT,
reklám,
Sanoma,
Story online,
szerkesztőségi anyag
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése