2008. július 25., péntek

A fenyőfa és az e-on esete


Virág örvendeztetett meg a legújabb történetünkkel. Sajnos szerintem közel sem egyedi eset, nagyon kíváncsi vagyok azonban a folytatásra - hiszen Virág, mint a lenti soraiból is kiderül, ügyvéd. Virág, kérlek, hogy küldj majd update-et a történésekről, szívesen leközlöm!

"Szia
írok neked egy esetet, ami most esett meg velünk, nagy harcban is vagyunk már:(
a telkünkön az utcafronton, de a kerítésen belül áll 25 éve 2 ezüstfenyő. az apám, aki azóta sajnos meghalt, ültette őket, amikor még én is, meg az utcabeli velemegykorúak is kicsik voltunk/voltak. jött a minap az Eon, és, bár az egész szomszédság kérte őket, hogy ne (mi bp-en élünk, csak nyáron meg hétvégente megyünk le oda, zalába), DE EGYSZERCSAK LEVÁGTÁK AZ EGYIK FENYŐ TETEJÉT, AZAZ FÉLBEVÁGTÁK A KORONÁJÁT.
teljesen kész vagyok, most megyünk le fényképezni, meg intézkedni.
hála az égnek jogot végeztem, így nem fog gondot okozni keríteni egy jó nagy vizes lepedőt, és ráhúzni a fejükre, de ettől még szegény fenyő úgy néz ki, ahogy."

Nincsenek megjegyzések: