2008. július 18., péntek

Sikkasztás a Magyar Postán?

Pozsonyi Kifli keresett meg ezzel a történettel, gondoltam, hogy kimásolom a megjegyzéséből és kiteszem a főoldalra, hátha valaki tud neki segíteni. Én azt gondolom, hogy nagyon oda kell figyelni, hiszen manapság nem pecsételnek már kézzel csekket - emlékezetem szerint beszkennelik és nyomtatnak rá... De lehet, hogy tévedek. Íme a történet:

Most találtam rád, a segítségedet kérném. Az alábbi eset velem történik, és sorstársakat keresek vagy legalább valaki valamilyen ötlettel szolgálhatna, hogy mit is tegyek, hová is forduljak.A történet:Közel kilenc éve ugyannál a postánál, a Rákóczi út 70-72. sarkán lévőben fizetem be csekkjeimet. Soha nem volt gondom, egészen mostanáig, ugyanis a szolgáltatók mindegyike, kivétel nélkül visszajelezte, hogy csekkjeim nem érkeznek be, nincs pénz a számlán. Végigjártuk hát az összes szolgáltatót, hogy bemutassuk a befizetett csekkek igazolószelvényét. Ők elkezdték kerestetni a befizetéseket, hátha csak elkavarodtak. Hiába, nincsenek sehol. Kérésükre én is kerestettem a csekkeket a Magyar Posta Zrt.-nál, ahol kiderült, hogy a csekkjeinkre tett pecsét hamis, házilag eszkábált azaz feltételezhetően valaki elsikkasztja a pénzt ennél a hivatalnál. Végignéztem minden, a befizetések napján készült pénztári főkönyvet – sehol sem szerepel a nevem befizetőként, mintha nem is léteznék, mintha az elmúlt kilenc évben nem idejártam volna befizetni. Közben ismételten befizettünk minden követelést a szolgáltatóknál, azzal, ha meglesz a Postánál a pénz – ők azonnal jóváírják.
Az lenne a kérésem, hogy akinek van ötlete, hallott hasonló ügyről – kérem, jelentkezzen! Köszönet Neked érte, ha ez megjelenik.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is köszönöm, hogy megjelentetted:)reméljük, lesz valami pozitív irányú fordulat is ebben az ügyben. Ami a csekkekre tett pecsétet illeti, ebben igazad van - abban viszont nem, hogy ez egy kicsi posta, ahol még nem álltak át a számítógépes ügyintézésre, valóban kézzel könyvelnek el mindent - és ez a mi tragédiánk....ha bárki, bármiben tud segíteni, kérem, tegye meg, mert akármelyik büntetőjogászt kerestük meg: mindenki azt tanácsolja, hogy ne tegyünk feljelentést, mert az eljárás akár ellenem is fordulhat - okirathamisítás vádjával....és én hihetetlenül félek. Ezen a héten 270ezret fizettünk be ismét. De nem is ez a lényeges, csak találjunk már valami magyarázatot. Köszönöm!