2007. szeptember 4., kedd

Burger Bank


Tegnap kiszaladtam, hogy bankügyeket intézzek és egyek is valamit. Hát, ennél rosszabbul nem is sikerülhetett volna ez a kombináció. Kezdtem a bankautomatánál: a kedves OTP Bank önkényesen beállitott nekem egy bankkártya limitet, melyet nem lehet feljebb állitani: 500,000 Ft. Ez már évek óta ennyi, nekem pedig most (mindenféle magán és céges körülmény miatt) történetesen több készpénzre lett volna szükségem. Persze ezt csak ott és akkor tudtam meg, amikor ki akartam venni és hivtam a telebankot, hogy mi a fenéért nem kapom meg a pénzemet, ami a számlámon van. És ne mondja nekem senki, hogy ez azért van, hogy nehogy kifogyjon az automatából a pénz: az öt kiló pontosan 25 darab pénzjegy volt. Azért ennél szerintem a mai automaták kicsit több tartalékkal kell, hogy rendelkezzenek. Ez egyszerűen arról szól, hogy az OTP nem kiván foglalkozni a magasabb igényekkel, megmarad az átlagemberek átlagbankja, vagy még talán az sem. Mondtam is az Alagút utcai fiókban (ahol épp rendszerleállás miatt közel fél órás várakozás után hozzájutottam az 5 kiló felett szükséges pénzemhez), hogy sok sikert a nyugdijas rétegek kiszolgálásához, én meg hamarosan megyek egy másik bankhoz. Hallottam ugyanis, hogy jön valami nagy. Valami jobb. Valami más. De ez még titok!
Miután a bank ilyen sokáig tartott, nem maradt időm ebédelni, ezért a Burger Kingben gondoltam, tolok egy tortilla-t. Ez is több mint 20 percbe telt. Állitólag nem vette be a rendszer a rendelésemet, igy visszakértem a pénzemet. Vissza is kaptam, igy ingyen ettem egy hideg tortillat, mivel a kedves pénztáros (miután a főnökével megbeszéltem, hogy visszakapom a pénzt) még több mint 5 percig szivatóvégre tett és nem adta vissza a pénzt - komolyan, közben még 2 embert kiszolgált. Ez van. Nem mondom, hogy nem megyek oda többet, de ezt fejben tartva választok gyorséttermet a jövőben, az biztos.

Nincsenek megjegyzések: