2007. szeptember 19., szerda

Elveszett poggyász


Már megint úton voltam - persze ezúttal még véletlenül sem utazási irodával. De nem jártam sokkal jobban. Bár persze még mindig kellemesebb három napig ugyanabban a ruhában lenni, mint csótányokkal barátkozni. Nagyon nehéz dolga van ám annak a magyar utazónak, aki Budapestről Sevilla-ba szeretne utazni. Bár első gondolatra az ember azt hinné, hogy 3-4 óra és ott tudok lenni, ebben az esetben ez nekem háztól házig több mint 12 órába telett. Hogyan? Budapest-Róma. Természetesen már az első állomáson késett a gépem, így már a római csatlakozást lekéstem. Érzésem szerint itt történt a baj a csomagommal, olasz barátaink ugyanis ráültek a csomagomra. Én a következő géppel mentem tovább Madridba, majd onnan mintegy 2 óra internetezés után Sevilla-ba, de a csomagomat sajnos hiába vártam... Csak pörgött a szalag és a rémálmaim váltak valóra... Egyre kevesebb ember állt mellettem. Majd végül egyedül maradtam a szalag mellett. Mit lehet ilyenkor tenni, felkerestem az Iberia pultját, ahol megnyugtattak, hogy semmi gond, jön még gép, jelenleg még Rómában van a csomagom, de estére ott lesz a szállodámban, ne izguljak. Nem is izgultam. Késő este telefon. Persze már nem veszik fel. Reggel megtudom, hogy jelenleg már nem tudja senki, hol a csomagom, de nyugodjak meg, biztos megérkezik estére. Este újabb telefon. Megint semmi újság, nincs hír a csomagomról. Most már kezdek izgulni, mondják, hogy vásároljak ruhát - mondom nekik, hogy nincs rá időm, (sajnos) nem nyaralni jöttem - pedig de jó is lenne, 35 fok van odakint... Másnap este kapom meg végül a csomagomat, következő reggel indulok haza. Még jó, hogy hoztam ruhát magammal... De a csomag egyszerűen bekerült a szobámba, semmi levél, semmi elnézést. Pedig milyen egyszerű lett volna kihúzni a "hiba méregfogát" azzal, hogy kapok egy levelet, melyben elnézést kérnek és elmondják, hogy mit kell most tennem, ha vásároltam volna ruhát és szeretném visszakapni a pénzem. De ezek szerint ez nem csak magyar sajátosság.

Nincsenek megjegyzések: