2007. október 10., szerda

Októberi kedvenc rádióreklámom


Mostanában a kocsiban leszoktam a zenéről - leginkább azért, mert nemrég költöztünk és bevallom, nem tudom, merre vannak a CD-im, így hónapok óta ugyanazok a CD-k figyelnek a tárban. Viszont a kereskedelmi rádiókat (főleg reggel) nem tudom elviselni. Így marad a megújult MR1 és társai, de én azért mégis inkább az InfoRádiót szoktam választani.

Itt ütötte meg a fülemet a Budataxi és a Tele5taxi hallatlanul primitív és hazug reklámja. Ha valaki hallotta már, biztos beugrik neki: Taxizzon anélkül, hogy fizetne érte. Az utazás végén. A pontoknak ebben az esetben jelentősége van. Ugyanis a két mondatrész közé még egy hangeffektust is beillesztettek, hogy teljesen megtévesztő legyen - azaz mintha kvázi ingyentaxit hirdetnének. Na már most, szerintem 2007-ben már senki se ennyire naív, vagy legalábbis nagyon kevesen, hogy ezt a gyenge trükköt bevegye, bennem pedig kifejezett ellenszenvet keltett ez a reklám. És gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki bezárja a kapukat magában, ha azt érzi, át akarják vágni. Én tehát nem utazom velük.

Nincsenek megjegyzések: