2007. október 19., péntek

Koltai Róbert ismerősnek jelölt - a reklámnak is van határa...


Biztos, nem én vagyok az egyetlen, aki kapott ebből a spamből. A MyVIP nevű közösségépitő site küldött ki meghivót, ha jól látom nem kis mennyiségben ilyen tárggyal - Koltai új filmjét promótálva ezzel. Vitatható, hogy ez mennyire spam jogilag, de gyakorlatban mindenképp annak kell minősitenem, hiszen én nem kértem és nem azért regisztráltam be a MyVIP-re, hogy új filmek reklámjait kapjam meg - persze "ismerősnek jelölt" üzenetként álcázva. Az első reakciókat látva lehet, hogy túl érzékeny vagyok az ilyen dolgokra, de nekem ez már sok - én spamnak minősitettem magamban és mivel amúgy is nagyon leromlott már a Koltai filmek szinvonala, igy biztosan nem fogom megnézni. (Hány éve ugyanazok a fazonok, ugyanazok a karakterek, stb.)

Nincsenek megjegyzések: