2007. október 12., péntek

A fehérvári Subway kupon története


KP - Isti történetét osztom meg Veletek. Szerintem Isti nyugodtan beszélhettél volna a főnökkel. Én ilyenkor azt szoktam kérni. Ez sokszor műxik, néha nem - de én sem az ingyen cucc kedvéért balhézom, hanem azért, mert ha egyszer a szórólapon nincs rajta apróbetűvel, akkor minden szendvics mellé jár az ingyen üdítő. Ez a törvény!

Nemrég megnyílt Székesfehérváron az Alba plázában a Subway nevezetű szendvics étterem. Kampányként szórólapokat kezdtek osztogatni az utcán, mellyel a leírás szerint egy ingyen üdítőt/sütit kapsz bármilyen megvásárolt szendvicshez. Nos én több szórólapot is kaptam, és az egyiket egy szombati napon fel is használtam. Többféle szendvics közül lehet választani, vannak a drágábbak, és van a napi ajánlat. Ez olcsóbb, mint a többi, ezért ilyet kértem, a szórólapot a kiszolgáló elfogadta, jött a is a beigért ingyen 3dl-es innivaló.

Mivel még maradt néhány szórólapom, elhatároztam, hogy következő héten is ellátogatok oda (barátokkal). No ez jól is indult. Egyik barátom kérte is a kaját, kapta is hozzá az ingyen innivalót (a baj csak az volt, hogy a pénztárnál 50Ft-tal többet számítottak kértek). Utána jöttem én. Kaja oké, ám a pénztárhoz idő közben beült egy erős akcentussal beszélő öregedő úr. Mosolyog, villogtatom neki a szórólapot, hogy nekem ilyen is van, kérem az ingyen üdítőt. Na ezután jött a probléma. Ő ugyanis kijelentette, hogy a "napi ajánlat"-hoz nem használható a kupon!!! Na bumm....Fél perccel előttem barátom a szórólap segítségével simán kapott ingyen 3dl kólát. Ezt felvetettem a pénztáros úrnak is, aki nem nagyon fogta fel, csak mosolygott tovább. Így elmondtam a "szendvicskészítő" csajnak is, aki azt mondta, hogy ő egészen eddig úgy tudta, hogy bármire elfogadható az akció. Ezután ingyen innivaló nélkül, kissé mérgesen távoztam.

Ezt nem azért írtam le, mert dühös lennék, hogy nem kaptam 3dl cukros löttyöt ingyen, hanem azért, hogy ha a későbbiekben is megpróbálnak mindenkit ilyen kedvesen átvágni, akkor nem sok vevőre számíthatnak...Rám legalábbis már biztosan nem…

Köszönöm az olvasók nevében is Istinek, remélem, hogy egyre több olvasói történetet tudok a jövőben megosztani! Hajrá, segítsünk egymásnak megtalálni a rendes és kevésbé rendes helyeket!

Nincsenek megjegyzések: