2007. november 2., péntek

Kötelező biztositás - jó óvatosnak lenni

Egy tanulságos történetre szeretném mindenki figyelmét felhivni, aki autót vett és újonnan köt biztositást. Történt velem ugyanis, hogy megkötöttem a biztositásomat és bejelöltem, hogy van egy másik társaságnál egy másik autóra vonatkozó kötelező biztositásom. Persze ezután jól elfelejtettem, hogy aláirtam, hogy X napon belül bemutatom nekik a másik biztositásomról szóló igazolást. És miről kaptam levelet egy pár napja? Malus 3-ba sorolt az új biztositóm, mert nem mutattam be az igazolást nekik. Kiváncsi leszek, hogy mit fognak tenni, ha bemutatom (ezek után jövő héten az első lehetséges időpontban beszerzem). Remélem, meglágyul a szivük, mert nincs kedvem 3 évig szivni egy kis feledékenység miatt. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: