2007. augusztus 27., hétfő

Telefonkönyvesek


A telefonkönyv kiadó cégek mindig is az alattomos marketingjükről voltak nálam híresek. Ebben a hitemben az első beküldött eset megerősített: mit gondolnál első körben erről a képről? Ez egy bifezetendő számla, nem? Hát nem. Olvasd csak el az apróbetűt. Ez csak egy ajánlat, melyet megtévesztési céllal pontosan úgy készítettek el, ahogy a szolgáltatók (pl. telefon) számlái szoktak kinézni. Te pedig rutinból mit teszel? Beteszed a pénzügyre, a könyvelőnek, hogy utalja el. A cég jól jár, Te meg soha nem tudod meg, hogy pontosan hol, de megjelensz egy telefonkönyvben - még az is lehet, hogy csak virtuálisan... Aki hasonlóképpen járt már korábban, küldje a képeket, örömmel teszem közzé, tanuljunk egymástól!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello,

A Magyar Üzleti Telefonkönyv Kft.-től mi is kaptunk egy ugyanolyat, ami a lapodon szerepel. Azzal a kivétellel, hogy rá volt írva, hogy Számla, és a megjegyzés arról, hogy ez egy ajánlat, nem volt rajta.

Felhívtam őket, hogy faxolják már át az ehhez tartozó megrendelést vagy szerződést. Közölték, hogy tavaly küldtek egy "önkénteset", és mivel azt kifizettük (sajnos tényleg beugrottunk), az volt a megrendelés, és az általános szerződési feltételek szerint - mint egy folyóirat rendelésnél - küldik a számlát később rendszeresen. Kértem, hogy akkor ezeket az általános feltételeket küldje már el faxon, de azt mondta, csak másolatban van meg neki, és nem tudja elküldeni... Itt tettem le a telefont. A számlát pedig ma visszaküldtem egy kísérőlevéllel, amiben lemondtam a szolgáltatást.

Felháborító, hogy hányan élnek ebben az országban abból, hogy tudatosan átverik és meglopják a másikat... :(

Szóval, nagyon jónak tartom a kezdeményezést - fel kell hívni a figyelmet ezekre, ahol csak lehet, és ellehetetleníteni a működésüket. Én is ezt fogom tenni, ahol csak tudom.