2007. december 12., szerda

Sony/Samsung/Panasonic Plazma/LCD TV reklámok eltérő üzenetei


A minap egy igen érdekes jelenségre figyeltem fel: attól függően, hogy melyik gyártóról beszélünk, másra és másra helyezik a hangsúlyt a plazma vagy LCD képernyők (TV-k) reklámjaiban. Azt hiszem, hogy a Sony reklámjait talán senkinek nem kell bemutatnom (de ha mégis, akkor lásd a képet!) - ennek a reklámnak bizony az a nagyon egyszerű üzenete, hogy a Sony képernyőkön nagyon szépek a színek. Ezzel szemben a Samsung TV spotjában arra lettem figyelmes, hogy azt hangsúlyozzák, mennyire fekete a fekete, azaz, hogy a fekete kelti életre a színeket. (Arra bevallom, nem jöttem rá, hogy ez a "fekete" a TV keretét jelenti-e vagy magának a képernyőnek van-e valami különleges fekete háttere - de ez talán nem is annyira fontos.) Mindenesetre érdekesnek találtam. Ezek után a Panasonic-nak is láttam egy reklámját, melyben szintén a feketével foglalkoztak. Ebből már csak arra tudtam gondolni, hogy biztos készült egy kutatás, melyet mindkét gyártó megvásárolt, amelyben valaki(k) azt hangsúlyozták, hogy mennyire fontos nekik a színes TV-n a fekete? Más ötlet?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

annyira tetszett ez a reklám...a sok színes labda..meg minden..annyira ott lettem volna én is:)..kár, hogy már nem találkozni vele:(..