2008. június 10., kedd

Csalás és annak kezelése a Shell-nél


Szombat volt. Szépen sütött a nap (vagy nem, nem is, asszem, esett az eső inkább) és feleségem útra kélt. Mivel útba esett, így a Bécsi úton a városba befelé vezető oldalon lévő Shell kútra ment tankolni. Bár ne tette volna... Átverték ugyanis, de nem is kicsit. Pontosan 5,400 Ft-tal.

Igen, a tipikus motorolaj "rátöltés". De a további részletezés helyett bemásolom, amit írtam a Shell-nek, majd jön a Shell válasza.

________________

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ezúton szeretném felhívni a figyelmüket arra, hogy a 2008. június 7-én reggel 8.30 es 8.50 között a Bécsi út városba befelé vezető oldalán lévő töltőállomásukon szolgálatban lévő csapat összehangolt csalási módszerrel károsította meg feleségemet.

Amint azt a kamerák felvételén Önök is figyelemmel kísérhetik, a XXXZZZ rendszámú YYYY ZZZZZZ típusú autóba feleségem tankolt, majd a kutas felajánlotta, hogy ellenőrzi a motorolajszintet. Mivel az autó 3 hete volt szervízben, így ennek rendben kellett volna lennie, de a kutasnak mégis egy egész flakon olajat "sikerült" rátölteni... A kasszás lány (bizonyítando, hogy nem egyszemélyes akciórol van szó - és megintcsak a kamerákon jól látható módon) a bankkártyáról csak a tankolás összegét vonta le (mondván, elfelejtette lehúzni az olajat), az olaj árát készpénzben kérte, de arról semmilyen bizonylatot nem adott - ez önmagában is megér egy APEH vizsgálatot... Miután ezt megbeszéltük a feleségemmel, visszaküldtem a töltőállomásra, ahol mivel nem volt szolgálatban kútvezető, így csak a csaló személyzettel tudott beszélni. Szóváltás után a kérdéses több mint ötezer Forintot végül visszaadták.

Szeretném Önöket kérni, hogy azonnali hatallyál mindkét alkalmazottat bocsássák el, ez a viselkedás ugyanis véleményem szerint összeegyeztethetetlen a Shell márka értékeivel és elveivel.

Amennyiben megnyugtatóan szeretnék rendezni az ügyet és pozitív nyomot szeretnének egy hűséges ügyfelükben hagyni, várom kompenzációs ajánlatukat. Smart kártya számom: XXXXXX ZZZZZZZZZZ Y.

Üdvözlettel,
Mustique (valós névvel)

_______________

Shell válasza:

Tisztelt Mustique (valós névvel)!

Sajnálattal értesültünk 106. számú Budapest, Bécsi úti töltőállomásunkkal kapcsolatos leveléről.

Vásárlóink véleménye számunkra rendkívül fontos, ezért próbálunk minden bejelentést teljes körültekintéssel vizsgálni. Ezúton szeretnénk elnézését kérni az Önöket ért kellemetlenségekért.

Bejelentését követően az illetékes területi vezetőt tájékoztattam észrevételéről, aki vizsgálatot kezdeményezett az ügyben.

Szeretném türelmét kérni és biztosítani arról, hogy a vizsgálat eredményről tájékoztatni fogjuk.

Szíves megértését és együttműködését megköszönve, kérjük, hogy továbbra is vegye igénybe vevőszolgálatunk segítségét, alább mellékelem az elérhetőségeinket.

Üdvözlettel,

XXXX YYYYY
Állomási ügyfélszolgálat

________________

Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége a történetnek, ma hívtak ugyanis, hogy a kérdéses időpontban nem találják a kamerán az autót - valóban, megnéztem a számlát és 9.17-kor történt az eset. Érdekes, hogy mind írásban, mind szóban is csak annyit mondanak, hogy majd írásban tájékoztatnak a vizsgálat eredményéről - egyelőre a jóvátétel (és a segítségem megköszönése, hiszen ezzel védem a Shell jó hírét is, hiszen másokat ez a csapat már remélhetőleg nem fog tudni megkárosítani) nem került szóba...

Nincsenek megjegyzések: