2008. június 5., csütörtök

Teletál, avagy Laci bácsi email célzása nem egészen tökéletes...


Tegnap egy nagyon érdekes levelet kaptam Benke Lászlótól, akit az ország Laci bácsiként ismert meg, újabban pedig egy ételrendelős cég (általam csak vizuális környezetszennyezésként titulált, azaz iszonyatosan igénytelen grafikájú) szóróanyagain látni viszont.

(az XXX-ek a moderált részek)

Benke László írta: Petikém!

Örülök, hogy tetszik, bírni fogjuk, készen állunk :-).
A héten már XXX új embert vettem fel, a mai nem jött el.
Az új XXX-ek be lettek állítva, most foigjuk tesztelni.
XXX+XXXXX már itt van, a XXXXXXXX-eket megkaptam, köszi nagyon klassz.
Rajtunk nem fog múlni, csak a szállítók győzzék.

Fontos! Küldjél a XXX-es étlapból mintát, hgy elkezdhessek foglalkozni vele.
A XXXXX XXXXXXX receptet még ma küldöm, csak még csinálunk egy próbát belőle, hogy tuti legyen.
Mondd meg a XXXXXX-nek, hogy a XXXX meghozta a mappákat.

A máglyarakásból küldök. :-)


(ez a korábbi levél, erre válaszolt fent Laci bácsi)

XXXXX XXXXX írta: Szia Laci bácsi!

Meghozták a XXXXX-eket, nagyon szuperek lettek. Gyuri visz le neked belőle.
A sofőrök szóltak, hogy NAGYON tetszik a megrendelőknek a XXXXX, úgy néz ki, hogy nagyon ütős kis XXXXXX-t sikerült összerakni. Ha nagyon sok lesz, bírni fogjátok? Nem lesz gond?

Ha a XXXXXX megjött, légy szíves küldd fel hozzám, van még pár aláírnivaló.

Az eheti XXXXXXXXX-t még nem kaptuk meg, ha már kész van, kérlek juttasd el hozzám.
Ha esetleg maradt még a máglyarakásból fel tudnál küldeni egy kicsit belőle? „Tesztelésre":)

Köszönöm előre is
Peti

XXXXX XXXXX
www.teletal.hu
TELEFONSZÁM
MOBILSZÁM

__________________

Ezek után ma jött a következő levél tőlük:

Kedves Megrendelőnk!

Ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni, mivel a szerdai nap folyamán technikai okok miatt, az adatbázisunkban szereplő e-mail címek egy részére tévesen egy belső levelezést küldtünk ki az akciós felhívás helyett.
Ha Ön megkapta a levelet, amely céges információkat tartalmaz, szeretnénk megkérni, hogy kezelje bizalmasan, illetve lehetőség szerint törölje levelezőrendszeréből.
Ezúton szeretnénk korrigálni hibánkat, kérjük tekintse meg akciós hírlevelünket. A hibázásért még egyszer szíves elnézését kérjük!

XXXXXX XXXX
Ügyfélkapcsolati vezető

_____________

Nos, ha én lennék ennek a cégnek az ügyfélkapcsolati vezetője, biztosan azt tettem volna, hogy azoknak a megrendelőknek, akik tévedésből kaptak ebből a belső levelezésből, nem csak egy helyesbítő email-t küldtem volna, hanem egy adagot abból a bizonyos "máglyarakásból", amit tesztelésre a kolléga is kért. Ha lett volna egy kis vírus (buzz) marketing érzékük, egy olyan felhajtást csináltak volna a márkájuk és Laci bácsi körül, hogy állítom, az Aktív és a Fókusz versengett volna, hogy ki készítsen interjút Laci bácsival. (Közben rájöttem, hogy lehet, hogy neki (is) van az egyikkel szerződése, szóval lehet, hogy nem lett volna kérdés, melyik reklámhír magazinba kerül be, de nagyot szólt volna, az biztos!)

Vagy ezt csak én gondolom így? Én biztosan nagyon örültem volna a máglyarakásnak és el is mondtam volna minden ismerősömnek, hogy hogyan csinált egy technikai hibából marketingakciót a Teletál...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt az üzenet én is megkaptam, írtam is nekik, hogy jöhet egy adag nekem is, de nem vették a lapot... =)