2008. június 13., péntek

Shell - nem várt pozitív fordulat! (UPDATE)


Még egy hét sem telt el az ominózus benzinkutas csalás óta és máris számomra nagyon pozitív fordulatot vett az ügy - a két csaló biztos nem így gondolja most, de hát előbb kellett volna ezen gondolkodniuk... Íme a Shell ügyfélszolgálatának válasza:

________________

Tisztelt Mustique (valós névvel)!

A 106. számú Bécsi úti töltőállomásunkkal kapcsolatos bejelentését több oldalról is megvizsgáltuk, hogy tökéletesen pontos és kielégítő válasszal szolgálhassunk. A lefolytatott vizsgálat során az illetékes területi vezető és belső ellenőrzésvezető munkatársunk a következőket állapította meg:

A vásárlásról készült videofelvétel tanúsága szerint a kútkezelő az olajat az olajraktárból vette elő és látszólag az autóba töltötte. Az azonban nem látszik a felvételeken, hogy az üres flakont kidobta-e, illetve a betöltés előtti és utáni olaj flakon állapota sem azonosítható. A kútkezelő az olajbetöltést követően egy flakont a pénztáros munkatársnak bemutatott. A felvételen jól látszik, hogy a tankolás, valamint az egyéb shop termékek bankkártyával lettek kifizetve, majd a tranzakció lezárását követően készpénzes fizetés is történt.

A belső ellenőr a töltőállomáson olajkészlet ellenőrzést hajtott végre, mely szerint nem állapított meg olajhiányt, sem többletet, továbbá nem talált bontott vagy sérült csomagolású terméket.

A fent leírtak alapján felvetődhet a visszaélés gyanúja, de ez egyértelműen nem állapítható meg a rendelkezésre álló és felhasznált eszközökkel. A töltőállomás hibát követett el és nem az előírásoknak megfelelően járt el az olajértékesítésben, hiszen az Önök reklamációjára visszaadott 5000 forint készpénzt számla, nyugta vagy egyéb bizonylat nélkül. Az egyértelműen megállapítható, hogy a készpénzben kifizetett termék nem lett a pénztárgépbe beütve.

A vizsgálat lezárását követően a töltőállomás vezetője a munkatársakkal szemben a szükséges lépéseket megtette, mely a legsúlyosabb munkajogi következményeket vonta maga után, a kútkezelő és a pénztáros munkaszerződését megszüntette.

A területi vezető az esetet követően felhívta az állomás dolgozóinak figyelmét a munkavégzés szabályaira, hangsúlyozottan az olajértékesítés folyamatára. Az esetet a régió összes állomásvezetőjével ismertette. Természetesen hálózatunkból igyekszünk kiszorítani a szándékos eseteket, melyhez nagy segítséget nyújt belső ellenőrzésünk és a külsős cégek által végzett próbavásárlások.

Az okozott kellemetlenségeket egy ötezer forint értékű Shell vásárlási utalvánnyal kívánjuk enyhíteni, ezért kérem, hogy alábbi elérhetőségeink valamelyikére jutassa el postacímét.

Köszönjük szíves megértését és együttműködését. Reméljük, hogy erőfeszítéseink eredményét a jövőben Ön is tapasztalja és hasonló kellemetlenségek nem érik állomásainkon.

Továbbra is szeretettel várjuk hálózatunkban.

Üdvözlettel,

ZZZZ YYYYY
Állomási ügyfélszolgálat
___________

Ez igen! Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan és ilyen hatékonyan is lehet kezelni ügyeket ma Magyarországon. És egy újabb visszajelzés arról, hogy érdemes reklamálni és egymással is megosztani a tanulságos történeteket!

Nincsenek megjegyzések: